Közlemény

A MasterCard® alkalmazás 2015. november 2-án megszűnik.


Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a MasterCard® Mobile szolgáltatása 2015. november 2-án megszűnik, ezután az alkalmazásból fizetési tranzakciókat nem lehet indítani.

Az alkalmazás letöltésének illetve a bankkártyák regisztrációjának lehetősége 2015. szeptember 3-tól szűnik meg.

A mobilfizetés első mérföldköve


A MasterCard Mobile alkalmazás a magyarországi mobilfizetési rendszerek egyik úttörőjeként sokat tett azért, hogy az új fizetési platform minél szélesebb körben ismertté váljon a kereskedők és a vásárlók körében egyaránt.

Olyan alapokat adott, amelyeknek köszönhetően mára többféle mobilfizetési rendszer nőhette ki magát. A megváltozott piaci környezetre és felhasználói igényekre válaszul a MasterCard Mobile-t, érdemei elismerése mellett nyugdíjaztuk, hogy terepet adhassunk az új, innovatív megoldások számára.

Köszönjük, hogy használtad alkalmazást fizetésre, QR-kódos vásárlásra, illetve adományozásra vagy számlabefizetésre!


Mi történik 2015. november 2-án?


A korábban letöltött MasterCard Mobile-t továbbra is megtalálod majd telefonodon, de a fizetési funkciók november 2-a után nem működnek majd, ezért, kérjük, ne is indíts tranzakciót az alkalmazásból, illetve töröld a telefonodról az alkalmazást.

A szolgáltatás megszüntetése kapcsán Neked nincsen teendőd. A regisztráció, illetve a tranzakciók lebonyolításának lehetősége 2015. november 2-től automatikusan megszűnik, a mobil bankkártyák minden adata - bár a telefonon továbbra is meg lesznek jelenítve - törlésre kerül.

Felhívjuk figyelmed, hogy a MasterCard Mobile szolgáltatója tranzakcióra alkalmas bankkártya-adatokat nem tárolt.

Javasoljuk, hogy a MasterCard Mobile alkalmazást töröld a telefonodról. Ha ezt nem teszed meg, vagy a törlés nem lehetséges, akkor sem kell aggódnod: az alkalmazásban látható információkon kívül más, kockázatot jelentő információt a telefon nem tárol, így például a telefon esetleges elvesztése esetén sem juthat bankkártya információkhoz illetéktelen személy.


Gyakori kérdések és válaszok a MasterCard Mobile megszűnése kapcsán


1. Az alkalmazás még ott van a telefonomon, nekem még működik?
Az alkalmazás a telefonodon megtalálható, de a háttér már nem működik, így fizetésre nem alkalmas.
Javasoljuk, hogy töröld az alkalmazást a telefonodról.

2. A tranzakciók eredményeit hogyan őrizhetem meg?
Javasoljuk, hogy ha tranzakciók eredményét szeretnéd megőrizni, mentsd el azokat a Beállítások->Alkalmazás Beállítások->Export menüpont használatával.

3. Véletlenül mégis elindítottam egy tranzakciót, mit történik?
Ha mégis sor kerül a tranzakció elindítására, hibaüzenetet fogsz kapni a telefonodra, a fizetés nem fog megtörténni.

4. Ki kell-e törölnöm az adataimat az alkalmazásból?
A szolgáltatás megszüntetése kapcsán Neked nincsen teendőd. A regisztráció, illetve a tranzakciók lebonyolításának lehetősége 2015. november 2-től automatikusan megszűnik, a mobil bankkártyák - bár a telefonon továbbra is láthatóak maradhatnak - törlésre kerülnek. Nem kell törölnöd külön az adatokat sem, mert kockázatot jelentő információt a telefon nem tárol, így például a telefon esetleges elvesztése esetén sem juthat bankkártya információkhoz illetéktelen személy.

Felhívjuk figyelmed, hogy a MasterCard Mobile szolgáltatója tranzakcióra alkalmas bankkártya-adatokat nem tárolt.

5. Mi történik az adataimmal, ha nem törlöm az alkalmazást a telefonomról?
Az adataid sehol sem lesznek elérhetőek. A MasterCard Mobile szolgáltatója tranzakcióra alkalmas bankkártya-adatokat nem tárolt, illetve kockázatot jelentő információt a telefonod sem tárol, így például a készülék esetleges elvesztése esetén sem juthat bankkártya információkhoz illetéktelen személy.

6. Korábban használtam az alkalmazást, mi a teendőm a megszűnés után?
A szolgáltatás megszüntetése kapcsán Neked nincsen teendőd. A regisztráció, illetve a tranzakciók lebonyolításának lehetősége 2015. november 2-től automatikusan megszűnik, a mobil bankkártyák - bár a telefonon továbbra is láthatóak maradhatnak - törlésre kerülnek.

A MasterCard Mobile Magyarország szolgáltatás hatályos Általános Szerződési Feltételeit innen töltheti le magyar és angol nyerven..


A MasterCard Mobile Magyarország szolgáltatás 2012. március 20-án hatályba lépő Általános Szerződési Feltételeit innen töltheti le magyar és angol nyerven.


További információk a http://www.mc-mobile.hu/ oldalon.


MasterCard Mobile telefonos ügyfélszolgálat (0-24h): 06/40-200-115

elektronikus levélcíme: info@fhb.hu

honlapja: www.fhb.hu/mobile; http://www.mc-mobile.hu/

ügyfélszolgálat postacíme: Budapest Pf.1908


Kérdése van?

Hívjon minket

Hívjon minket!

06 1 3344 344

Bankfiók és ATM kereső

FHB Jelzáloghitelek

Segítünk, hogy könnyebb legyen az élet!

  • Számolja ki hiteligénye várható törlesztőrészletét vagy nézze meg, jogosult-e állami támogatásra.

Részletek


  • Az Online Dosszié használatával meggyorsíthatja hitelkérelme benyújtását.

Részletek

 
 
Cikk elküldése e-mailben
Ajánlott cikk:
Címzett(ek) *

A cél email címe

Az Ön neve: *

Az ajánló neve

Az Ön e-mail címe: *

Az ajánló email címe

Megjegyzés:

Az ajánlás szövege

Ajánlja cikkünket ismerősének, vagy küldje el önmagának!